Аспірин звинувачують в імпотенції

Галина Танай
9 серпня 2013р. 10:08

Аспірин звинувачують в імпотенції

Ще один камінь у бік аспірину кинули медики: тепер з'ясувалось, що цей препарат на 40% підвищує ризик імпотенції. Про це заявили вчені з університету Прінстона.

Під керівництвом доктора урології Джозефа Глісона медики обстежили понад 90 тисяч добровольців у віці від 45 до 69. І з'ясували: ті, хто регулярно вживав аспірин, набагато частіше скаржились на фіаско у ліжку. Причому серед тих, хто пив препарат регулярно, еректильна дисфункція спостерігалась у 64% випадків. У тих, хто вживав аспірин час від часу, проблеми з ерекцією виникали у 36% випадків. На думку лікарів, аспірин блокує виділення гормонів, що відповідають за ерекцію. Подібний вплив мають також ібупрофен, диклофенак та чиста ацетилсаліцилова кислота. 

Австралійські вчені теж не в захваті від аспірину: за результатами досліджень, цей препарат втричі збільшує шанси ураження сітківки у людей, старших 50. Причому ризик розвитку сліпоти зростав тільки через 10-15 років прийому ацетилсаліцилової кислоти, що може свідчити про накопичення аспірину в організмі.

 

Теги: Київ , аспірин , імпотенція