Фірташ програв суд журналістам KyivPost у Лондоні

Маша Землянська
25 лютого 2011р. 10:12

Фірташ програв суд журналістам KyivPost у Лондоні

Фото з сайту KyivPost

Лондонський суд відмовив Дмитру Фірташу у задоволенні його позову до газети KyivPost, яка на думку бізнесмена, створювала про нього враження як корумпованої особистості, постановивши, що позивач має практично невловимий зв‘язок з Британією.

Про це «Свідомо» дізналося від журналістів газети.

«Я дійшов висновку, що зв'язок з Великобританією, про що згадується у позові, є надзвичайно слабкий. У пана Фірташа тут навіть нема маєтку чи якого діючого бізнесу. Мені не дали ніяких доказів його поїздок у цю країну, тривалості його перебування, якщо він сюди приїжджає і де він проживає. Нема нічого, щоб пов'язувало його з цією країною», - цитує KyivPost слова судді Джона Леслі.

Фірташ подав позов до лондонського суду проти української англомовної газети KyivPost у листопаді 2010 року. Не сподобалося бізнесмену як в газеті написали про результати міжнародного арбітражу у справі «Росукренерго». Позов стосувався чотирьох осіб - видавця, власника, головного редактора й автора статті. Фірташ стверджував, що матеріал завдав шкоди його репутації у Великій Британії.

Британське законодавство, дозволяє засудити за наклеп журналістів з інших країн, якщо їхня стаття чи книга стала доступною читачам на території Британії. За це його власне так і прозвали «наклепницький туризм». На що Британська влада місяць тому вже висловила намір лібералізувати законодавство про відповідальність за наклеп.