"Свобода" виграла суд у журналістів "Експресу"

Максим Опанасенко
8 липня 2014р. 10:31

"Свобода" виграла суд у журналістів газети "Експрес". Про це повідомляє прес-служба партії. 

"Франківський районний суд Львова задовольнив позов Олега Тягнибока до товариства з обмеженою відповідальністю "Експрес мультимедіа груп" про захист чести, гідности та ділової репутації. Суд визнав такою, що не відповідає дійсності й порушує права і свободи, ганьбить честь, гідність і ділову репутацію лідера "Свободи" інформацію, оприлюднену в статті "Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом", надруковану в газеті "Експрес" від 24.10.2013 року (№117)" - йдеться в повідомленні.

За рішення суду, як повідомляє прес-служба, газети протягом місяця повинна спростувати інформацію - на тій самій шпальті і тим самим шрифтом, що і була надрукована сама стаття.

До суду лідер партії "Свобода" Олег Тягнибок подав 8 листопада.

 

Теги: Свобода , Київ , Партія , газета , журналісти